Var sommar några timmar på morgonen

När jag blir stor ska jag ha en stooor tvättmaskin! Är uppe i fem tvättmaskiner med schabrak, och nej jag har inte många schabrak, tvättmaskinen orkar/rymmer bara två åt gången. Den lär få gå för fullt även imorgon.

 

Hade som vanligt en toppenlektion för Jossan. Tränade mycket bjudning framåt och galoppfattningar, hon blir väldigt ”stressad” av fattningar, upp med huvudet och ner med ryggen. Ajja bajja säger Jossan om det. Så det är bara att nöta vidare. Tempot och framåtbjudningen gick det bättre med. Imorgon fortsätter vi med träningen, markarbete står på schemat!

 

Har tillbringat kvällen på en restaurang i Storvreta med grannarna och syskonen. Skönt med ett litet avbrott från vardagen så man känner att det är helg, nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma hem, han håller precis på att stänga butiken. 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hmm.. 5 maskiner á 2 schabrak = 10 schabrak. Är inte de många? ;)

2012-07-04 @ 09:56:06
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0