En dag som släpat sig fram

 

Det är en rolig säsong nu, rea säsongen! Såg att Hööks började sin rea och passade på att åka förbi där innan jobbet, hade tänkt titta på lite nya ridkläder och annat smått, det var väldigt urplockat. Fick med mig ett Sverige pannband hem, liten rolig detalj för endast 69kr ord.pris 139kr.

 

Strosade omkring lite i några butiker i gallerian innan det var dags att byta om för dagen. På Cubus köpte jag två enkla t-shirt, en svart och en mörkblå, som jag tänkte ha i stallet. Perfekt att köpa stallkläder på rea tycker jag!

 

Timmarna på jobbet har släpat sig fram idag, hoppas det går fortare imorgon. Slutar i vettig tid så jag hinner hem och rida Stora Tjejen. Sen är jag ledig i tre dagar, blir en rejäl insats här hemma och att tvätta stallgarderoben.

 

Kände mig lite slö så det får bli en bild från Hööks hemsida på pannbandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0