Svettig dag som snabbt tog slut

Att jag steg upp tidigt på morgonen fick jag ”sota” för i eftermiddag, somnade i soffan och helt plötsligt är det kväll, typiskt.

 

Gick ner till stallet strax efter klockan åtta för att vara redo inför ridpasset för Jossan klockan nio. Som vanligt körde hon hårt med oss och det var otroligt givande, har några nya övningar att jobba vidare med. Men är rädd att jag kommer ha träningsverk imorgon.

 

Även hästen var svettig, inte många torra fläckar kvar på schabraket.

 

 

Under förmiddagen har jag och Fredrik varit ute och motionerat bilen. Hämtat ut Henriks studentpresent, köpt en matta till hallen från JYSK och varit förbi hästbutiken Sporren och köpt rengöring till Christalles sadel, gissa om de har mycket fina saker som jag blev sugen att köpa. Får unna oss något när lönen kommer.


Kommentarer
Postat av: Timmie

En riktigt genomkörare låter det som att ni fick :)

Sv: TACK så jätte mycket!! :))

2012-07-20 @ 09:02:44
URL: http://dressyrkillen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0