Varför regn på lediga dagar?

Dagens kommentar från Fredrik när vi steg upp

-Usch vad kallt det är inne.

Han går till termometern och tittar, 20,3° grader inomhus. Är fler än jag som vant mig vi att ha

23-25° grader inomhus.

 

Sara har varit här för att sy upp ett par gardiner, fick äntligen anledning/tummen ur till att ta fram symaskinen. Sydde igen mina fickor på min blå/lila stalltröja (det ser fult ut när de sticker ut, ja jag vet det är bara en stalltröja) och sy på ”bensnören” på Ickes reflextäcke så det sitter ordentligt på plats, för nu är det bara magband och då glider täcket på sniskan efter 10m.

 

Vi hade storslagna planer för dagen. Men himlen har öppnat sig och regnet öser ner, så vår lust spolades bort. Vi ska göra ett försök med bra musik och genom att tända upp alla lampor här hemma hitta lite positiv energi.

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Nej verkligen inte, här är det mer regel än undantag att det är mellan 16-17 grader när man vaknar! Hur tror du jag överlever??? Det gör jag inte. Jag är död. Bara så du vet!

2012-01-12 @ 17:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0