Muskler jag inte visste att jag hade

Vart tog den här helgen vägen? Konstigt när den känns lång men samtidigt som den gått fort.

 

Idag har inte varit någon effektiv dag, vaknade med fruktansvärd träningsvärk. Igår red jag nämligen rodeo ponnyn Monchie, jag följde med Jossan ut när hon skulle rida en annan häst i stallet som är lite svår att rida ut på. För att göra en lång historia kort blev den hästen Jossan red på väldigt uppspelt och Monchie var inte sen på att hänga med. Hann tänka att jag skulle lägga huvudet åt sidan så jag inte blev nockad när hon reste sig och att inte ta i tyglarna så vi skulle stegra över. Sen kändes det som att sitta på en rodeo tjur när hon hoppade fram i snön. Så magmusklerna, ryggen, insidan av låren, axlarna och armarna har inte varit i 100% form idag. Någon som däremot är i form är Tiger, vi hade en kotknäckare i stallet idag som kollade igenom henne och han hittade inget fel!

 

Gästrummet börjar se ut i verkligheten som jag föreställt mig i huvudet. De nya påslakanen är uppbäddade, en spegel har hittat till rummet och fågelbur lampan hänger i fönstret (dock något provisoriskt upphängd). Det som saknas är en huvudgavel till sägen, någon form av nattduksbord och en stol (skönt att kunna lägga kläderna på något).

 

En av vårens nyheter när det gäller ljusstakar är en färdig kombionation på en bricka.

Den vänstra kommer från Chilli kostar 229kr och den högra från MIO 499kr.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha Joel tyckte att jag var knäpp som längtade tills det skulle bli måndag igen så jag fick åka till skolan och plugga :P



Hoppas det gick bra för er båda iaf! Kul med lite äventyr :P



Nja, jag vet inte om jag gillar konceptet med ljusstakar på fat :S

2012-02-21 @ 18:24:17
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0