Härligt att slänga saker

Fyllde bilen med skrotet som vi rensat ut från skrubben (som vi rev ner i musikrummet)

och begav mig till återvinningen innan jobbet. Gäller att passa på när man har energi!

 

Kändes väldigt konstigt att jobba idag, brukar planera nästa veckas kampanj men inte nu, inte heller planera nått för min avdelning. På fredag ska jag och butikschefen på möte mellan kl 10-17 sen ska jag avsluta med att stänga butiken. Så jag har två timmar kvar på mitt jobb!

 

Imorgon är jag ledig och ska försöka hinna med lite saker på min TO DO lista, och fundera över ett inredningsproblem här hemma. Tycker gardinen i hallen inte riktigt passar in just nu, funderar på att köpa en likadan gardin som jag köpt till gästrummet, men den stora frågan är om det är kommer se konstigt ut att ha likadan gardin i två olika rum? Gardinen är enfärgad grön i ett lite glansigare tyg. Kanske hinner provhänga imorgon och känna efter.

 

Nu frågar Fredrik om vi ska sova (?!). Stackaren har kämpat på med intervjuer hela dagen,

och ska vara i Sthlm kl 8 imorgon. Så vi säger helt enkelt sov gott!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0