Gamalt blir till nytt

Har kommit hem till Uppsala med ny energi. Fredrik har spenderat kvällen med att ringa till de som sökt jobb till JYSK City koncept medans jag har sysselsatt symaskinen, jag hittade nämligen en tygbit i min sylåda som mamma skickade ner för ett tag sen. Fick den fenomenala idén att puffen i hallen behövde ett ansiktslyft inför den stundande våren, har fått dille på grön färg och passande nog var tyget i grönt mönster.

 

Före och testar om det blir bra/tyget räcker till.

 

Efter


 

Hänt mycket här hemma som jag inte hunnit uppdatera, nysaker som tillkommit och gamla godingar som kommit fram. På tal om nya saker, idag blev jag erbjuden och tackade jag till ett nytt jobb, som börjar på måndag! Känns väldigt spännande, roligt och framförallt utmanande, men samtidigt tråkigt att lämna sina kollegor och de planer som butiken hade framför sig (en flytt i mars och den kommande trädgårdssäsongen). Jag ska som Fredrik börja jobba på JYSK City koncept, troligtvis i butiken i Sollentuna Centrum som öppnar i slutet av mars.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygg puff :)

2012-02-15 @ 07:13:06
Postat av: Evelina

Fräsigt med puffen, även om jag gillade den som den var :)



Grattis till nytt jobb då! Hur blir det med vovven? Komma hit upp? :)

2012-02-15 @ 19:41:54
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0