Dags för byte

Knappt fyra dagar klarade de sig hemma i norr. Jag syftar på mina glasögon. Har en hopplös egenskap att lägga de på ställen där glasögon framförallt inte ska ligga och Fredrik är deras räddare i nöden mot en säker död. Men utan sin trogna vakt har de nu mött sitt öde. Jag lyckades kliva på de igår så en av bågarna gick sönder, den är inte helt av men väldigt böjd och jag vågar inte böja tillbaka med risk för att de går av (jag har plastbågar). Men det finns väl nån mening med det hela, nu får jag en anledning att gå och kolla min syn (är fyra år sedan jag skaffade glasögonen), hoppas att jag hittar ett par bågar som jag kommer trivas i lika bra som jag gjort med de jag har nu. Hopplösa hopplösa Bea.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det var nog dax att byta och eftersom inte du tog tag i det så gjorde universum det :P

2012-02-08 @ 21:58:17
URL: http://linneasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0