Dagen börjar tidigt

Både jag och Fredrik vaknade vansinnigt tidigt idag, innan klockan sju och vi kunde inte somna om! Klockan åtta efter att ha legat och pratat ett tag begav jag mig till stallet. Mina tankar om en morgonpromenad försvann fort när jag tittade ut genom fönstret, snön har fortsatt falla sen igår kväll så det har blivit lite att plumsa i. Så idag har jag gjort något för första gången den här säsongen, skottat! Lite komiskt att man inte behövt det förrän i mitten av februari. Och jag är redan less :P

 

Hopplösa djur ibland...

 

Är faktiskt skönt att vakna tidigt på morgonen, var även till stallet igår innan jobbet. Hoppas den här nya trenden med bra sovrutiner, promenader och nyttig mat håller i sig. Är inte bara en gång man startat sitt nya liv på måndag.

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAHHHAHAHA ÄLSKAR BILDEN!!!!! :D



Jag skottade också idag, halva gården för att få ut bilen!! Tog 25 minuter och massa svett :P Men vi var ändå iväg kl 8 imorse :)



Duktigt av dig att hålla tag i den nya trenden! (Även fast de bara är onsdag ;) )

2012-02-15 @ 19:40:08
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0