Börja på gym?

Min snälla chef har fixat årskort på SATS. Kan ni se mig springandes på ett löpband blickandes ut över gallerian? I så fall måste jag införskaffa träningskläder, tror inte mina promenadmjukisar och fleecetröja är passanden, speciellt när de är fulla av hund- och hästhår.

 

Uppe till vänster/mitten är det stora glasrutor, där ligger gymmet.

 

Det är en otroligt fin galleria min nya butik ligger i, den byggdes 2010 och har på tok för mycket saker man kan tänkas vilja shoppa med sig hem.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Känns helt enkelt inte som att du kommer ha tid till att träna där ändå? :P Läskigt att träna i en galleria!

2012-02-23 @ 10:57:50
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/
Postat av: isa

Hej tejen!!!

jag vill ta tillfället i akt och tacka dig så otroligt mycket för din värmande ord. Jag kan inte själv i denna stund beskriva med ord hur glad jag blev av att läsa dina rader. Du gav mig ny energi och fick mig att sträcka på mig igen, det vill jag tack adig för. Både dina rader om min vardag och om bloggen fick mig att känna mig stark på nytt. Jag gläds verkligen utav att jag kan hålla en nivå som glädjer dig inne på bloggen. Då har jag lyckats och jag kan lägga den orosbiten på hyllan. Tack så jätte mycket för att du finns. kram isabella

2012-02-29 @ 16:05:43
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0