In Sweden

Hur tog vi oss hem? Började dagens hemfärd med att få höra att Arlanda och Bromma var nere, även flygplatsen i London var stängd. Det blev lite förseningar med vi tog oss iväg. Jag är inte flygrädd med efter den här sista biten av flygturen och landningen är jag lite nervös. Sen väntade en lång och spännande bilresa hem. Det har stått bilar i dikena (på tak, på front, på sniskan), de har stått mitt på motorvägen, lastbilar som slirat i avfarter och backar, bilar som snurrat runt (var bla en som gjorde det några bilar framför oss) och de som kört fast på parkeringar och vägkanter. Från att vi åt lunch hade vi tre timmar kvar hem, men det tog oss sex timmar. Men vi är glada att vi faktiskt tog oss hem.

 

Plumsade ner till stallet och fixade i ordning, det hade frusit en ledning i natt så två boxar hade blivit dränkta (tack och lov inte C:s box), även hela stallgången var blöt. Då vintern verkar ha bestämt sig för att stanna på ett längre besök sprang jag in en snabbis på Hööks när vi åt lunch i Nyköping och köpte ett vintertäck. Vi är väldigt välmatchande nu.

 

100gr utetäcke + lös halstäcke
280gr stalltäcke
300gr vintertäcke, ny design med extra utrymme för manken.
 

Understruken text = länk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0