Tillbaka i mitten av landet

Blev semester även från datorn, men nu är jag/vi hemma i Uppsala igen (kom hem igår kväll). Skellefteå har varit väldigt vänligt och bjudit på många trevliga stunder. Loppisar, rea shopping, stugmys, spelkvällar, OS, jordgubbar, lunch-dejter och massor av avkoppling! Tack till alla som tog sig tid för mig och gjorde min semester till något så härligt!

 

Men väl hemma började allvaret direkt, markarbete för Jossan. Måste nog börja med vattenflaska igen vid ridpassen. Tyvärr flyttar jossan imorgon och vi får klara oss utan henne, men hon lämnar en vältrimmad häst efter sig, Christalle har inte fått någon semester när jag varit borta. Ikväll blir det avskedsmiddag för Jossan, hoppas att hon får hemlängtan och besöker oss ofta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0