Skitiga knän

Dags att vända tillbaka dygnet, vad passar inte bättre än en morgon i stallet!? Hanna kom kl nio och vi traskade ner för en ridtur, idag fick Tiger vara lugnande sällskap åt Izadora. För Christalle blev det ett dressyr pass i ridhuset, börjat träna på förvänd galopp lite smått (rider en kort snett igenom och galopperar sista biten längs långsidan i förvänd galopp). Jossan hade jobbat med det endel när hon tog hand om Christalle när jag var i Skellefteå, märks att hon blivit stabilare/starkare i galoppen.

 

Då stallet var klart hyfsat tidigt idag ställde jag mig på knä och slet upp allt som fanns i min väg. 

 

Före  Efter 

 

Före  Efter 

 

Före  Efter 

 

Dagens fynd 

Sax, grensax, plast, mobilskal, hårborste, trädgårdsspade, badmintonboll, ljuslykta m.m.

 

 

Men nu öppnade himlen sig så jag och Icke söker skydd inomhus och väntar på att husse kommer hem med belöning åt oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0