En dag att andas ut

Som ni märkt har jag börjat om att jobba, varför mjukstarta? Varit långa dagar med hästarna inklämda på kvällarna. Idag fick jag andas ut efter några utmattande dagar för kropp och knopp. Har vant av sig vid att stå och gå så mycket, och jag visste inte riktigt i vilken ändå jag skulle börja ta tag i ”allting”. Butiken såg ut som när jag lämnade den, de har gjort ett fantastiskt jobb under de veckor jag varit ledig!

 

Har skjutsat Fredrik och en kollega från Sala till Arlanda idag, de och två eller tre till från Sverige ska på utbildning i Danmark hos de som tillverkar täcken och kuddar åt oss, är absolut inte avundsjuk! Hrmm. Men som tur är bor man med en av dem som får gå utbildningen, som dessutom har väldigt bra minne, så jag kommer nog få lära mig en hel del nytt.

 

Haft två konstiga ridpass med Christalle, hon har protesterat under ridpassen (aldrig gjort så tidigare) men samtidigt gått superbra (aldrig gått så bra tidigare)! Hon har verkligen bjudit framåt av egen motor, sökt sig ner och jobbat ordentligt men inte varit tung i handen utan varit väldigt följsam med ett mjukt stöd. Hon har varit lite mer på tårna även vid hantering, förhoppningsvis är det vara något tillfälligt höstkänsla hon fått i kroppen. Kanske brunst på g? Ska kanske gå förbi de snygga pojkarna och kolla läget. 

 

 

Tycker verkligen om våran uppsittningspall/ar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0