Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Åkte hemifrån efter klockan sex på morgonen och kom hem efter åtta på kvällen. Svaret på frågan är ja, jag är trött.

 

Fredrik hittade ett inlägg på Facebook som fångade hans intresse, Nickelback kommer till Sverige! Nu har vi två biljetter bokade! Har önskat mig det de senaste födelsedagarna, typ sen jag fyllde 20år. Har sagt att innan jag fyller 30år ska jag ha sett dem.  Hade nästan gett upp hoppet om att de skulle komma till Sverige. Synd bara att det är så långt till september, men det är helt klart värt väntan.

 

Nu ska jag luta mig tillbaka med lite Mövenpick och hockeymatchen. Sen duschen och sängen. Jobbdag imorgon med. Men nu vet ni att jag lever iaf.



Kommentarer
Postat av: Evelina

Mövenpick på en tisdag? SKÄMS PÅ DIG!!!



Kul med Nickelback!! :D

2012-04-10 @ 21:37:04
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/
Postat av: Caroline

SV tack så mycket:)

2012-05-21 @ 01:09:40
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0