Envis vår

Det känns väldigt orättvist just nu, varför är det alltid detta väder på mina lediga dagar?!



Väderguden -God morgon Bea, firar din tredje lediga helg med detta väder igen.

 

 

Förra helgen Förr förra helgen

 

 

Min kommentar till Fredrik ang vädret.

-Du sa att det blir vår tidigare här nere!

-Ja, men jag har berättat om Aprilvädret.

-Och... det är ju Mars nu.

-Nej Bea, det är April.

Woops! Tillräckligt förvirrande att inte veta vad det är för dag, men att ha fel på en hel månad.

 

Fredrik har åkt till Älvsjö mässan, han jobbar där torsdag-söndag, så jag har hemmet för mig själv i helgen. Får se vad jag ska hitta på.

 

 

Har nog inte sett ett läckrare badrum någon gång (Älvsjö mässan).




Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahaha klockrent!!

Jag tog förresten fel på ett år en gång :P

2012-04-15 @ 18:54:08
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0