Allt för att sova gott

Jag trotsar förkylningen, som envist håller sig fast, och städar här hemma. De senaste veckorna har hemmet under veckorna förvandlats till ett berg av reklam, smutstvätt, disk och allt annat som man inte orkar plocka undan. I mitt försök att stuva undan alla saker insåg jag att vi har en hel del sovresurser. Vi har tre duntäcken, fyra fibertäcken, sex dunkuddar, åtta fiberkuddar och två memoryskumkuddar. Då har vi ändå rensat ut lite täcken och kuddar som har gjort sitt.

Kan snart ha en egen täcke och kudde avdelning här hemma.

 

 

De senaste tillskotten är fyra kuddar från Ajungilak, två Premium dunkuddar (Fredrik har Premium duntäcke) och två Extreme fiberkuddar. Har ni inte sovit gott hos oss tidigare hoppas jag att ni kommer göra det hädanefter.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ni är ju knäppa. Gott och gott, har ni ingen platt kudde? Sover ju inte gott på dom där fluffiga! :P

2012-04-01 @ 21:20:01
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/
Postat av: Caroline

SV tack:) ja han är väldigt förståndig;)

2012-04-27 @ 21:45:24
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0