Välkommen till bords

Fredrik och Robban har åkt på hockey träningen och själv sitter jag hemma och är rastlös. Hittade den här bilden i en tidning idag på jobbet.

 

 

Jag är väldigt fascinerad av vackra dukningar. Lager på lager och ett tema känns som en bra grund för en fantastisk dukning. Så nu sitter jag och provviker servetter. Snart är det nyårs (eller?), Fredrik och Lurens planer inför nyårs middagen börjar smitta av sig på mig. Är lite inne på blått, känns passande till nyårs. Måste spana in jobbets velourtyger då de passar perfekt att använda som duk (mycket tyg för liten peng).

 

Att göra en snygg inbjudan är en extra guldstjärna i kanten. Det här ”inbjudningskortet” är det häftigaste jag någonsin sett, vilken energi och kreativitet de har lagt ner!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0