Ring ring

Har fått dille på det här med servettringar. Varit lite orolig hur jag ska hitta tillräckligt många innan nyårs, men idag hittade jag ett nytt shopping himmelrike här i Uppsala. Förstår inte hur jag missat det!?

 

Min senaste servettring jag köpte kom från Himla, jag gick in på deras hemsida och klickade runt lite, helt plötsligt hittade jag att de har en inspirations outlet här i Uppsala! Gissa om de har saker som skulle passa hemma hos mig, och de har ett öööverflöde av servettringar i alla tänkbara färger, material och utföranden. Hittade tre stycken som passar perfekt in i mitt silvertema

(de hade massvis av andra färger).  Det är helt klart en butik jag kommer besöka fler gånger.

 

Alla servettringarna kostade 29kr oavsett tidigare pris.

 

Efter vårat lilla äventyr begav vi oss ner på stan. Drog som vanligt med mig Sara på Indiska, även där hittade jag en perfekt servettring. Fyra plus till min samling idag och endast fyra kvar.

 

Även denna kostade 29kr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0