Musikstudio

Fredrik vaknade i morse och funderade varför han var pigg och jag sov. Han tittade på klockan som visade sju, han vände sig om och somnade om. Han vaknade igen och jag sov fortfarande, återigen tittade han på klockan som nu visade tio. Då började han försiktigt puffa på mig för att jag skulle vakna. Tror jag var riktigt trött, jag somna igår innan Fredrik hann säga god natt till mig, vilket är väldigt ovanligt, den senaste tiden har jag haft svårt att somna på kvällarna och vaknat flera gånger under natten.

 

Idag har vi haft lyxen att vara lediga båda två, vilket inneburit lite städ och fixande hemma. Har även suttit och förberett mig inför utbildningen jag ska hålla imorgon på jobbet. Har ni några frågor om sängar är det mig ni ska prata med!

 

 

Vi har även haft snickeri verkstad hemma. Fredrik håller på med projektet ”Studiolåda”, en mobil musikstudio som han enkelt kan ta med sig. Han är rätt söt som sprungit fram och tillbaka, mätt, sågat och funderat. Nu ska han iväg på hockeyträning och jag ska luta mig tillbaka en stund i soffan innan det är dags att sova, väckarklockan står på 05.45.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0