Goood morgon älskling!

Fick med mig älskling för att morgonfodra och släppa ut hästarna. Efter att vi fodrat gick vi hem medans hästarna åt (de får både kraft och hö i boxen). Fredrik halvsov i soffan och jag tittade på barnprogram och åt en macka. Sen gick vi tillbaka och släppte ut hästarna. Tiger verkar ha sovit väldigt gott (var första natten hon sov inne).

 

När vi går från stallet säger Fredrik.

-Vad är klockan?

Halv nio svarar jag.

-Får vi sova till klockan tio? Kan du smsa Viktor och säga det?

Han kommer nog inte innan tio svarar jag.

 

När vi går upp mot ytterdörren hör vi att vedklyven är igång i ladan.  Så nu sitter jag, Fredrik och Viktor i soffan och ska äta en second breakfast innan det är dags att ta tag i dagens uppgifter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0