Tillbaka till verkligheten

Då är man tillbaka på jobbet igen, att vara ledig tre dagar i rad gör susen, speciellt när de spenderas på annan ort. Efter att jag tillbringat halva kvällen på jobbet blir det fredagsmys när jag kommer hem, bli en lugn helg för både jag och Fredrik jobbar hela helgen. Hoppas hinna med lite ridning om vädret tillåter det, börjar ha lite abstinens. Och nu vet jag att jag kommer vara hemma ett tag framöver och kommer inte ha veckorna helt fyllda med jobb. Håller tummarna att vilan har gett resultat på hennes framben, den senaste tiden har svullnaden försvunnit, få se vad som händer när vi kommer igång igen.

 

Såhär fin är veckans entré på jobbet. Fick inte riktigt med hela för jag kunde inte backa längre bak.

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Härligt att få komma bort lite! Vi ska till Luleå idag för att fly staden lite i alla fall!



Då får vi väl hoppas att det blir lugnt på jobbet så det blir en lugn helg:)



Så fint! Är det du som har ställt upp det?

Jag börjar mer och mer gilla den där stegen! Den är ju toktjusig!!

2011-10-22 @ 09:00:17
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0