Nu kan vi poppa

Det blev några timmars drällandes på stan, hittade inget wow smycke men ett halsband och matchande örhängen har fastnat i mina tankar. Hittade däremot några wow ljuslyktor på Indiska, men det vanliga problemet uppstod, jag vet inte vart jag ska ha dem. Däremot fick Fredrik en till födelsedagspresent av mig (NHL helgen var en av hans födelsedagspresenter), vi köpte en gitarrväska så han kan ha med sig sin gitarr tryggt och säkert när vi är på resor.

 

När vi åkte ner till Skövde var Fredrik smått irriterad på min stereo, så pass att han idag köpte en ny till mig. Vi var in på Biltema och hittade en som fyller mina önskemål (radio+cd spelare) plus en del funktioner som snarare han kommer att använda, förstod mig inte på alla förkortningar som stod på kartongen, men bra lät det.

 

 

 

Biltema 649kr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0