En ring med diamant

Vi har haft en väldigt lugn sista dag nere i Skövde. Varit och hälsar på hästarna i hagen, försökt klappa kalvarna men det var bara tjuren som inte var rädd för mig, hämtat lite ved och nu varit och handlar till middagen. På vägen hem från matbutikerna svängde vi in på en möbelbutik för att titta på soffor. Som vanligt när jag går in i en möbel/inredningsbutik letar jag efter servettringar i silver, hittade en modell som jag inte hade, de såldes i 6pack men jag kunde få köpa en av de som låg löst i en skål för 20kr, vilket kap!

 

Är uppe i nio servettringar nu! Något mer jag har börjat leta efter är ljusmanschetter, men inte hittat någon alls. Förslag på butik?

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Den var superfin.

Jag vet att Indiska har haft ljusmanschetter men jag vet inte om de har några nu eller om det finns nå fina.

2011-10-20 @ 20:15:32
URL: http://linneasintressen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Åh vilken fin servettring!! Tala om kap! :)

2011-10-21 @ 10:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0