Att gå med stil

Himlen öppnade sig vid lunch, tur att vi befann oss i skydd av butiker. Efter lunchen gick vi och började spana på skor och smycken till julfesten (Fredrik hade sin mobil fastklistrad vid örat i 30min, så Frida fick vara mitt smakråd). Hittade ett par skor på Skopunkten, kändes lite konstigt att bara köpa ETT par skor där, men lika nöjd är jag för det. Vet att klacken ser helt galet hög ut (iaf i mina ögon och även i verkligheten) men de är väldigt stabila och sköna. Borde ha tagit med mig klänningen så jag kunde prova de ihop. Hittade inga smycken, har fått en bild i huvudet av ett stooort blingbling halsband i silver som inte hänger ner för mycket. Jakten på diamanter fortsätter imorgon.

 

Såhär ser skorna ut, bilden kommer från Skopunkten.se.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0