Show fredag

 

Vilken gårdag det var! Innan vi åkte till Globen gick vi förbi NK och tittade i deras skyltfönster, börjar vara en liten tradition sen vi flyttade hit. Showen var fantastisk och underhållande, en stor portion juldos fick man och några påsar efter två vändor på mässområdet. Det löste sig även med direkttåg hem från Sthlm till Uppsala, skönt att slippa byten och åka buss.

 

Idag har vi fortsatt med hästtemat, Anna och Johanna körde Tiger och jag red Monchie. Det var jätteroligt att få se sin häst, Johanna fick henne att jobba jätte bra med vagnen. Mycket imponerande! Själv brukar det bli kravlösa motionspass när jag kör henne. Får ta några lektioner (och skaffa en körpisk) till nyårs när de kommer på besök igen.



Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är så fint i NKs fönster!



Nästa år får jag banne mig ta mig ner till jul! :)

2011-12-03 @ 15:20:43
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0