Lite energi som flödar

Jag lyckades slita mig från min återvunna internetvärld och städade musikrummet och sovrummet. Putsat fönster (invändigt, mellan och utvändigt), torkat lister, element och alla andra ställen som det samlas damm på. När Fredrik kom hem från jobbet möblerade vi upp musikrummet. Känns kul när man går några steg framåt och börjar skapa sig en ordning här hemma. Vi känner att motivationen börjar komma tillbaka, efter första advent helgen kommer färghinkarna komma fram så musikrummet får en enhetlig vit färg och inte dessa halvmålade väggar som det är nu.

 

Imorgon ska jag återigen befinna mig på jobbet, nio dagar sen sist. Härligt att man har ett jobb som man längtar till, gissar att det blir en hel del att göra, första stora julkampanjen börjar imorgon.

 

Nu ska vi på en liten kvällspromenad jag, F och Icke, hästarna ska plockas in. God kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0