Har russin som fingrar efter all dammtorkning

Har städat hela förmiddagen, börjar äntligen se ett slut på detta adventsstädande. Har hängt ut genom fönstren, gnuggat badrumstaket, tagit bort fönsterkrysset på ytterdörren för att komma åt ordentligt. Nu ska rena handdukar fram, tvätten hängas och små fixas lite. Bör gå till stallet senast kl tre om jag ska hinna tills Fredrik kommer hem, blir middag med grannarna ikväll och senare kommer Ch och JD. För på fredag ska jag, Johanna och Anna till Globen Horse Show! Har börjat skriva upp några småsaker som jag måste köp, kommer tyvärr på fler ”vill ha” än ”måsten”, men någon vill ha sak lär det säkert bli, det är passande nog löning på fredag.



Kommentarer
Postat av: Anna

Lugnt, jag och Johanna kan hjälpa dig att inse att alla vill ha saker egentligen är måsten ;)

2011-11-23 @ 16:25:02
Postat av: Evelina

Va duktig du är! :)

2011-12-03 @ 15:22:33
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0