Mina favoriter i badrummet

Fem saker jag tycker om i ett badrum är:

Att det finns toalettpapper. Hur jobbigt är det inte när man är på fest eller liknande och det är slut toalettpapper?Man rotar försiktigt runt i skåpen men hittar inget mer. Jag har en hylla full med toalettpapper och den får aldrig bli tom.

Att det finns en gästhandduk. Känns lite "otrevligt" att torka händerna på någon annan handduk. Jag vill personligen ha min egen handduk för mig själv.
.
Att det finns en soptunna/korg/hink. Jag skulle bli tokig om jag var tvungen att springa till köket med minsta lilla skräp jag lyckas samla på sig i badrummet.

En tidnig eller två är aldrig fel. Risken är självklart att det kan bli ett långt toalettbesök, konstigt nog är det roligt att sitta på toan och läsa.
.
Min morgonrock. Jag älskar att krypa in i min morgonrock efter att jag har duschat, man blir torr och håller sig varm. En kylig kväll är det också väldigt mysig att ha på sig.
.
Vänner handduken nedan är köpt på Hemtex, 49kr om jag inte minns helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0