Jag kommer se rött snart

Idag har de fortsatt med taket och börjat skrapandet av fasaden och fönstren på framsidan. Imorgon ska jag och Fredrik börja måla, fast vid lunch smiter Fredrik iväg och ska jobba. Det känns kul att måla om huset, ska bli mycket roligare att titta på det och jag har en förkärlek för fina saker.

Igår kväll kom Linnéa hit (hon har varit och jobbat i Falun i fem veckor) så hon passade på att komma förbi och se hur vi bor innan hon idag skulle bege sig norrut igen. Kul att få sitta och prata inredning och saker man kan pyssla med tillsammans med någon som har liknande smak! Hennes hus är en stor inspirationskälla för mig. Är så glad att energin och lusten att pyssla kommit tillbaka efter en mörk vinter, min "mat och sov"-klocka är inställd på att jag ska sova när det är mörkt ute, vilket det är hela tiden på vintern *suck*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0