Idag har det varit en lång dag

Vi var inte i säng förrän klockan två i natt, vi var impulsiva och åkte iväg på fest kl tio igår kväll till Örsundsbro. Jag vaknade klockan fem och låg och vred mig tills det var dags att stiga upp, såg då att Icke hade "sopsorterat" under natten i köket och hallen. Jobbade på och dagen flöt på rätt bra, sen hem och börja röja i oordningen, imorgon får jag finbesök av Linnéa! När Fredrik kom hem tömmde vi ett släp med löv i bränngropen sen åkte vi och hämtade Tigers rockard, ska bli kul att äntligen få köra igen. Började om med krattandet, lär bli några fler släp innan vi är klara. Sen kom Emma ner och vi följdes åt och gav hästarna kvällsmat, hon hade fixat åt Tiger under dagen och ridit, lyxigt! Strax efter nio fick vi äntligen i oss lite "mat", så nu är jag rätt slut i både kroppen och knoppen. Bla bla bla nu ska jag luta mig tillbaka en stund innan det är dags att sova. Hoppas att Uppsala visar sig från sin fina sida imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0