Grönt ger sommarkänsla

Trotts regn som faller från himlen utanför försöker jag skapa lite sommarkänsla inomhus. I badrummet är det lila utbytt mot grönt. Jag vet vad ni tänker, hur ska min lila badrock nu matcha in? Har inte själv kommit på någon bra än så länge :P

 

 

(Kameran som ger grönfärgerna olika nyanser, i verklgheten är de väldigt lika)

 

Handdukarna och sopkorgen hade jag sen tidigare, en rejäl sopkorg inne i badrummet är något jag verkligen tycker om att ha. Mattan är köpt på JYSK för 125kr istället för ord.pris 299kr. Den storleken ska nämligen utgå ur sortimentet, vilket jag tycker är väldigt synd för jag behöver en stor matta i mitt badrum, de mindre ser så fjuttiga ut och värmer inte mina fötter lika bra.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0