Förvaring för tråkiga saker

Vi har en förmåga att lägga post och räkningar på diverse olika ställen i huset, vilket kan innebära viss irritation när räkningarna ska betalas. Har länge varit sugen på att hänga upp en fin brevlåda i hallen där man kan lägga posten man vill ha kvar. Denna postlåda (nedan) finns på flera olika inredningsbutiker, tyvärr kostar den närmare 500kr (om jag inte missminner mig helt), något man sällan känner att man har över för att köpa en postlåda för.
Medans Fredrik tittade och svor åt hockeyn sysselsatte jag mig med att fylla min inspirationsmapp med nya inredningstips. Där dök blandannat den briljanta idéen om ett billigare alternativ till brevlåda, nämligen att köpa en på JULA för 99kr och självhäftande papper för att göra egna bokstäver att fästa på den.
Den finns i svart, vitt, grått och rött. Finns även i större modell för 179kr.

Kommentarer
Postat av: Elina

Den där postlådan från bruka design finns i ministorlek och är perfekt att förvara räkningar i. har en själv i hallen och nu när jag har den förstår jag inte hur jag höll koll förut, kostar typ 180 kronor så det är klart värt det :)http://www.dennyshome.se/1/sv/bruka-design-Bruka/postlada.php

2011-05-19 @ 21:43:54
URL: http://elinastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0