En till samlingen

Efter en vända inne på staden tillsammans med Sara igår konstaterade vi att om man hade pengar skulle det inte varit något problem att spendera dem. Jag hade köpt de där ljusgrårandiga påslakanseten från Hemtex som jag länge suktat efter, en grå/svart/vit långhårig matta från Rusta att ha i sovrummet, den vita ljusstaken i stål med blommor och fåglar att ha på matsalsbordet från Indiska och den vita shabby chic fågelburen från House Hold att hänga upp

i hallen.

 

Jag får nöja mig med denna Blåvita teburk från Konsum till min teburks samling i metall,

det är en tillfällig utgåva för 25kr i den gamla Blåvita stilen.

 


EDIT

Fredrik och Weiner spelade NHL så jag googlade runt och hittade lite bilder på mina inrednings önskningar, hittade inte ljusstaken från Indiska.
POLLY 70x140 från Rusta, 349kr.
MARGARETA från Hemtex, 399kr/set
Just denna fågelbur kommer från Jotex, 249kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0