Vi får en liten röd trådstump genom husets inredning

Efter inlägget om våran nya garderob kom jag att tänka på att jag inte visat vad jag fick av Fredrik i födelsedagspresent, kan förklaras med att den fortfarande ligger i kartong i vårat sovrum. Det är en sängram i samma serie som garderoben. Jag önskade mig en vit sängram till sovrummet för att matcha våran vita byrå från Ikea. Tror den kommer passa in perfekt. Hade tänkt att vi skulle tapetsera klart innan vi monterar ihop den, men då kommer vi nog aldrig montera ihop den. Förhoppningsvis kommer vi ha varannan helg ledig tillsammans framöver.
Det vore inte helt fel, för då skulle vi hinna med något här hemma också.
Nu är frågan, nattduksbord eller inte nattduksbord? Annars har jag funderat på att ställa varsin stol på vardera sida med en tygsits klädd i något matchande tyg. Charlotta har bytt tyg på några gamla köksstolar och det blev jätte fint! Det vi använder våra nattduksbord till nu är att lägga mobilen på under natten och förvara laddaren i lådan.
.
Fördel nattduksbord
+ vi kan ställa våra sängbordslampor på dem
Fördel stol
+ vi har någonstans att lägga våra kläder under natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0