Imorgon blir det en sovmorgon

Hur ofta sitter man inte och suktar efter att få vara med i inredningsprogrammen som går på tv? Få sitt hem fixat av några som kan, någon som ser det med andra ögon och som har resurser för att förverkliga sina ideer. Men idag inser jag att jag aldrig skulle kunna vara med i ett sånt program.
.
Vi har haft trädgårds workshop ute i Boländerna, det innebär att alla i butikschefer i Sthlm nord distriktet kom för att gemensamt bygg/ställa i ordning allt som har med trädgård att göra, och fånga upp de funderingar som uppstår så att det blir rätt från början. Man står där i ett virrvarr av människor som plockar, pyntar, monterar, flyttar hit, flyttar dit, ordnar, bygger... Tänk om jag hade några som gjorde så hemma hos mig. Nog jobbigt när nån håller på med "mina" saker på jobbet. Tanken på att några skulle göra det bland mina saker hemma gör mig orolig.
.
Imorgon har jag en "ledig" dag. Förhoppningsvis hinner jag fixa en del hemma, poan ska tas om hand och hade tänkt avsluta kvällen med ett Ikea besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0