Sommarvärme innomhus

Trotts att jag hade en ledig dag igår blev det ingen uppdatering, spenderade inte så mycket tid vid datorn.
.
Efter att ha packat ihop madrasserna i stora plastpåsar och vi började plocka fram lite brunch tyckte jag att det kändes varmt inne, 26,2grader stod innomhus temperaturen på. Vardagsrummet och köket ligger mot den härliga solsidan, det kommer vara skönt att äta frukost ute på bron i sommar.
.
När Fredrik begett sig till jobbet började jag packa in lite i den nya garderoben, skönt att ha saker inom "enkelt att ta fram"-räckhåll, slippa leta i kartonger och Ikea påsar. Klädstången ska jag höja upp, känns som man förlorar mycket utrymme ovanför den annars. Blir att inrednings synda med "antika" galjor i den vita garderoben, men vi har så otrolight mycket galjor!
Jag har lagt förbud på att hämta handdukar själv för Fredrik. När jag hade packat upp alla våra kläder i den nya byrån i sovrummet höll den ordning jag gjort tills första gången han skulle ha en t-shirt, han ryckte en t-shirt mitt ur högen och stängde igen lådan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0