Något nytt att vila ögonen på

från JYSK
Att man kan vara så glad över en ny möbel. När vi monterat den klart kramade Fredrik om mig och sa "Är du glad nu", jag svarade "Ja det är jag, jag längtar att få ställa in sakerna i den!",
"Du är allt bra knasig" fick jag som svar. Men jag kan inte låta bli att le och känna mig glad när bilden i huvudet som jag fantiserat ihop börjar ta form här hemma. Måste bara säga att det är kul när man känner att man börjar bli riktigt duktig på att montera, jag ställde in lådorna i nivå och med några skruv varv hade Fredrik ställt in dörrarna helt perfekt!
.
Nu längtar jag efter att få göra klart sovrummet. Montera nya sängramen, sy gardiner (har äntligen bestämt mig hur de ska se ut), tapetsera klart, sätta fönsterfoder och lister. Något jag också spenderar mycket tid med är att få inspiration till tavlor att ha här hemma, väggarna är på tok för kala!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Riktigt fint!!!

Minns du "vitrinskåpet" vi hade i rivningslägenheten? Inte riktigt samma sak ;P lol!

2011-03-21 @ 12:07:11
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/
Postat av: Johanna

Snyggt jobbat! Tänk va roligt det är med nya möbler! ;)

2011-03-23 @ 22:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0