Börjar lära mig min nya titel

Går kvällen avslutades i stallet, jag gick hem på rosa moln där ifrån. Vi hade bokat in oss på hoppkvällen. Vi hoppade lite "vanliga hinder" och en kort bana, sen hoppade vi längs medellinjen på hinder som stod lite snett, dvs tajta kurvor. Jossan räknade galoppsprång och la in olika långa vägar. Själv körde jag på gasa och sväng tekniken, när vi landat efter det sista hindret körde Tiger glatt ner huvudet och började bocka. Ja vad ska man säga om gamla tanten. Humöret är det inget fel på.
.
Idag har jag varit på Säljchef utbildning, imorgon ska jag hålla i en utbildning i "min" nya butik om årets trädgårdssortiment, säljsteg m.m. Tog hjälp av mitt säljproffs nu när han kom hem från jobbet. Fick endel nya ideér som jag kommer ta med i "föredraget". Det var även en otroligt givande utbildning vi var på idag, och det var kul att få ett ansikte på alla namn på säljcheferna i regionen.
.
Såg precis att jag missat Arga snickaren. Typiskt.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jo igår skulle ju vara min sista sjukdag alltså, men så åt jag snäll köttfärssås och blev dålig igen ändå :/ De enda jag kan äta är ju Proviva, en toast och 1½ rostbiffskiva. Börjar bli måttligt less!!

2011-03-24 @ 07:48:50
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/
Postat av: Pappa

Du! Gå in på kostdoktorn och titta på filmen "Hur du kan förändra världen" Det har inget med kost att göra. Se hela klippet till slutet där hon sammanfattar sitt liv.



Ps Tippsa Eve också.Ds

2011-03-25 @ 14:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0