"Tröstshopping"

Nu är Fredrik och fulla husbilen påväg över till Danmark. Själv är jag väldigt dålig på att vara ensam så Sara fick spendera några timmar på stan tillsammans med mig. Köpte en till bunt med rosa velourtyg, krokar till gardinomtagen i sovrummet, en ny blomma till vardagsrummet då en av de jag köpte har börjat dö och en till gästhandduk med fin spets på.

Blomma från Plantagen, 30kr ord.pris 60kr.
Tyg från Jysk, 25kr ord.pris 149kr.
Gardinkrokar från Jysk, 15kr ord.pris 30kr.
Gästhandduk från Hemtex, 29kr ord.pris 59kr.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Fett värt med rea. Jag vill ha pengar, och tid, och ORK! Jag hade ställt klockan på 8 idag men fick mig inte upp förrän 10 :P

2011-06-22 @ 10:43:28
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0