Svartläder

Det är skönt att äntligen vakna av sig själv på morgonen och behöva kämpa för att vakna till, nog för att det vore skönt att sova till klockan nio-tio. Men en festivaldag som denna med ett otroligt fint väder kan man inte sova bort. Motionerade bilen och åkte till några butiker runt stan innan det var dags att bege mig in på stan för en lunch med Nina. Önskar jag hade mer tid här uppe i norr.

 

Idag har jag fått en sak som jag aldrig tidigare haft. Riktiga ridstövlar! I vintras köpte jag MH vinterridstövlar, det var otroligt härligt att rida i ridstövlar och inte bara skor och strumpor. Men det kommer nog innebära blåmärken och skav innan stövlarna mjukat upp sig. Men det ser jag bara fram emot. Fina eller hur?! :)

 

 

 

 

Nu puttrar middagen på spisen, börjar nästan vara svalt nog att orka äta.



Kommentarer
Postat av: Ewe

Fått till och med :) Vill inte veta vad dom kan ha kostat! Fina! Skönt att äntligen ha riktiga stövlar! Hoppas bara hästen hinner nötas ett tag till med dom :)

2011-07-05 @ 09:21:23
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0