Sommarbete nummer två

Jag vaknade två minuter innan väckarklockan skulle ringa och för en gång skull låg jag inte och snozade! Tänkte att det var lika bra att passa på att fixa till Tiger innan vi skulle släppa dom i den stora hagen. Nu sitter jag inne och försöker bli svalare, jisses vad varmt det är ute. Men Tiger är nöjd och belåten med sin nya hagen. Själv ska man till jobbet som vanlgit, men sen väntar tre dagars ledighet för mig.

 

Den första ponnyn är Monchie som är 5år.

Den andra hästen är Amy som är 3år.

Den tredje hästen är Iza som också är 3år.

Den fjärde hästen är Tiger som är 30år ;)

 

 

Tiger tyckte unghästarna var lite konstiga, springa istället för att äta?

 

 



Kommentarer
Postat av: Ewe

Så sjukt roligt att de är så stor åldersskillnad på dom! :)

Haha ja men hon är ju lite mer rutinerad ;D

2011-06-22 @ 10:59:02
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0