Små shopping

Min fixa dag inne blev till shoppingdag med grannarna. En stund efter jag kommit hem från stallet bjöd Hanna över mig på lunch, sen begav vi oss in till Boländerna. För mig blev det en flughuva till Tiger, den gamla jag har passar inte, när jag ska betala i kassan säger expediten -Oj det var rea på den här, det blir 64kr. (ord.pris 129kr, vilken inte heller var dyrt). Trevligt. Vi åker även in på Skopunkten och där kan man inte låta bli att hitta några skor, för mig blev det ett par röda skor med lagom klackhöjd så man kan ha dom till vardags. Nedsänkte från 299kr till 199kr och minus rabatten för att vi köpte tre par skor slutade det på 150kr. Kul shopping.
.
Som de snälla grannar jag har skjutsade dom mig till jobbet innan de skulle hem. Där blev det grillat, glass och kubbspel. Tjejerna utklassade i sista omgången, tipset är att ge killarna lite extra att dricka ;) Sen hämtade Hannas kille mig, för Fredrik och Hanna hade tagit lite starkare drycker till deras mat. Hamnade på deras altan och åt melon till klockan ett på natten, då försvann min energi med tanke på hur lite jag hade sovit natten innan och att jag varit i full gång hela dagen.
.
Nu ska både jag och Fredrik klä upp oss i vanliga kläder och bege oss till Domkyrkan för att titta på prästvigningen där.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Vilka söta gammeldagsa skor :)



Jag vill fortfarande ha grannar!

2011-06-22 @ 10:53:33
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0