Icke första doppet för i år

Då min sambo inte har riktigt samma dygnsrytm som mig, trotsade jag och Icke värmen (det var värmerekord i Skellefteå idag för i år) och gick på en morgonpromenad. Hela vägen bort gick hon en bit efter mig och höll sig i skuggan. Vi kom till ett ställe där de tar ner båtarna i vattnet och där fick hon gå ut och dricka vatten... och lite längre ut... och plaskde efter pinnar. Hon gick aldrig upp ur vattnet utan jag fick leta nya pinnar på land att kasta ut. På vägen hem sprang hon före mig och var mycket mer energisk!

 

Än så länge en torr vovve.

 

Mumms, jag är ett sjöodjur som äter sjögräs.

Attack!

En helt ny ras blev det.

Snart torr matte.

 

Efter lunch var jag och Johanna (bruden) hos Linnea och provsminkade oss inför bröllopet på lördag. Vi avslutade sminkningen med en glass på Bergsbykiosken med killarna.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0