Rea shopping

Lämnade tillbaka en gardin idag som egentligen var tänkt att ha i hallen, men det blev inte riktigt som jag hade tänkt det i mitt huvud. Istället blev det ett par svarta panelgardiner som jag ska ha i gästrummet (om det blir så som jag föreställt mig) och en gästhandduk. Vet att jag har dille på det här med gästhanddukar men till mitt försvar kostade den bara 7kr och är i samma färg som våra gröna handdukar, badlakan och badrumsmatta. Perfekt alltså! Gardinen kostade 50kr ist för 149kr.

 

 

Det är en väldigt lugn lördagskväll, middag och soffhäng, är mycket att ordna innan det är dags för semester. Vet att man inte ska tänka på såna saker för då blir det som man gör dom flera gånger om. Nu blir det att luta sig tillbaka och se X-men, har precis upptäckt alla filmkanaler vi har, brukar aldrig orka zappa så högt upp i kanallistan.


Kommentarer
Postat av: Ewe

7kr.. då var det faktiskt okej! (och handdukar är ohjälpligt jättekul att köpa faktiskt!!!!)

2011-07-25 @ 14:20:28
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0