Den roliga tidningen

Passande nog kom Hööks katalogen nu när Fredrik är borta, så kan jag i lugn och ro drömma mig bort bland alla nya fina saker. Men det är med lite blandade känslor, för det innebär att hösten börjar närma sig. Ett nytt schabrak kommer det att bli, men frågan är bara vilken färg? Det brun/beiga matchar min övriga utrustning men det grå/orange var grymt snyggt.

Vaknade strax efter sju och efter att ha myst med katten en stund gick jag och Icke till stallet. Vi fick en välkomnande gnäggning från stallet när Flickan såg oss genom fönstret, hon fick sova inne i natt efter våran sena ridtur igår. Det är härligt med såna här dagar när man kan rida ut i t-shirt klockan åtta på morgonen och det känns som att det är mitt på dagen. Vi klättrade lite i grusgropen där crossarna brukar köra och i skogen, kändes riktigt bra idag! Nu ska jag sluta sitta här och gör någon nytt istället.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0