Ett stycke isblock sitter i soffan

Den totala frånvaron har berott på att jag inte haft någon "stund för mig själv". Har istället haft trevligt besök över torsdag och fredag, igår var jag besöket.

Nu sitter jag i soffan och hela kroppen känns sådär konstigt varm/kall som när fingrar brukar tina upp efter att dom blivit på tok för kalla. Har tillbringat fyra timmar i stallet med att mest stå still, vi har nämligen löshoppat, vi slutade på 95cm. Ett till litet steg i våran nya hoppriktning, hon var lika taggad som vanligt av att få vara lös i ridhuset och springa. Hanna hade med sin sambos systemkamera så jag ska leta fram ett USB minne så jag kan ta del av bilderna.

Tiger: Frust, ska jag möta matte?
Bea: *Visslar* Tiiiger
Tiger: Jag har vuxit fast, du får skylla dig själv att du glömde godis till mig.
Bea: *Mutter mutter* varför ska dom stå längst bort när jag tagit på mig gympaskor!?
Tiger: Nästan framme matte, bara en liten bit till i snön.
Bea: Nu har jag dig!
"Upptäckte" att jag har kvällsfodringen i stallet, så det blir ut och kyla ner mig senare ikväll igen. Lika bra så får Icke en liten kvällspromenad med diverse andra sysselsättningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0