Huvudet känns väldigt tungt

.
Jag och Snömonstret steg upp onödigt tidigt, allt för att hinna med stallet innan jobbet. Har två nätter i rad sovit fruktansvärt dåligt, har nog ett samband med att jag fick med förkylning då. Är bortskämd med att kunna somna snabbt och sova hela nätter. Så energinivån för en lyckad ridtur var inte på topp, speciellt när jag hade en häst som spenderade en stor del av ridturen med huvudet upp i luften för att kunna gnägga högt och tydligt.
.
.
Infarten till stallet "Ärentuna Prästgård" står det på den svarta skylten. Längst till vänster ligger ridhuset. De två röda byggnaderna i mitten (på vänster sida om trädet) är stallen.
.
.
Klädsel för dagen;
Träns med lack nosgrimma  är från King´s Saddlery.
Bling bling pannbandet är köpt på Globen Horse Show (minns ej vilken "butik").
Schabrak fån Horze.
Rumpvärmaren är också köpt på Globen HS, den är i fårskinn och min favorit "sak" just nu.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Provat ta Alvedon innan du lägger dig?

Oj, vägen såg verkligen isig ut! Hehe hon ser ut som en björn lillgumman! Är hon rakad i fram?

2011-01-11 @ 12:33:10
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/
Postat av: karin

kan du inte visa en när bild på tränset? ser jättefint ut :)

2011-01-12 @ 21:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0