Förkylningen ger inte med sig

Det har varit en liten kämpig dag på jobbet idag. Näsan har läckt som en vattenkran och energinivån har varit lite varierande. Men det känns trotts det som en bra dag på jobbet, hann med lite saker som jag gått och tänkt på som måste åtgärdas.
.
Hem för en snabb periodpaus, klädbyte och hund hämtande. Skönt att slippa köra iväg till stallet på kvällarna. Idag blev det en behövlig vilodag (mest för min del), så imorgon fortsätter vi med "nyårs löftet" att trimma upp Tiger.
.
Nu slö tittar jag på tv och bläddrar i nya Hööks katalogen på deras hemsida. Skulle helst av allt få lägga mig och sova, men då är risken att jag vaknar under natten, och det blir ingen vidare sömn.
.
Försökte välja ut några favoriter från Hööks vårkatalog, var inte så mycket som tilltalade mig faktiskt. Inte riktigt min stil.
.
Ljusgrått känns riktigt fräscht inför våren, skulle behöva en ny vår/sommar jacka. Och varför inte matcha vidare med ett brunrutigt regntäcke (hon har ett brunrutigt vintertäcke nu). Självklart ska borstarna få matcha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0