Tips till dig som vill hålla ordning på ditt liv

Måste återigen göra ett slag för ett företag som räddar upp mig hela året, för utan min almanacka är jag ingenting. Det var Fredrik som hittade företaget/hemsidan och gav det som present till mig, han vet att jag inte klarar mig utan den. Och att få designa sin egen passar mig perfekt! Nytt för i år är att man kan välja egna bilder att ha på almanackan, sagt och gjort, nu ligger den förhoppningsvis i tyck och kommer hem till mig om en-två veckor.
personligalmanacka
Vem får pryda den om inte min fina Flicka!?

Den storleken jag beställt är samma som ifjol, Mellan för 275kr. I och med att jag köpte en ifjol fick jag 5% rabatt i år. De skickar även ut ett mail när kalendern börjar ta slut och det är dags att ta slut, vilket passar mig bra för jag lätt missar och helt plötsligt blir mitt liv i kaos för jag inte har något som håller reda på allt.
  • Vad/hur/färg det ska stå på framsidan bestämmer du själv och snodden som håller ihop den.
  • Det följer med en linjal som markerar vart du är, även den kan du välja färg på.
  • Du väljer färg på insidan, hur mycket info det ska stå per vecka, finns massor att välja på, tex väder, träning, jobb, noter.
  • Du kan även lägga in dina egna datum som du vill komma ihåg.
  • De sista sidorna i kalendern kan du också bestämma själv vad de ska innehålla, adressbok, sudoku, målarbok, linjerat m.m.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack vad kul att du tyckte det! :D

2011-01-20 @ 11:42:44
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0